12 грудня 2019 року

Міжнародна конференція

«ЄВРОПЕЙСЬКІ ЦІННОСТІ ТА  РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОЇ ЗГУРТОВАНОСТІ В ОСВІТІ»

 

Порядок денний роботи конференції

 

 

Місце проведення:

 НПУ  імені М.П. Драгоманова, Центральний корпус, Пирогова 9, ауд. 231, ауд. 103

 

 

Конференція буде працювати в режимі он-лайн включення  10:00 – 17.00.

 

Лінк для підключення трансляції   https://www.youtube.com/watch?v=yYDGAMK2l4w&feature=youtu.be

 

Реєстрація – 9:45 – 10:00 (ауд. 231).

Пленарне засідання: 10:00 - 13: 00 (ауд. 231)

Панельна дискусія:   13:00 – 14:00 (ауд. 231)

Перерва 14.00 - 15.00

Секційні засідання 15.00 - 17.00. (ауд. 231)

Майстер класи 15.00. - 17.00 (ауд. 103)

Підведення підсумків роботи конференції  - 17.00 - 17.15. (ауд. 231)

 

 

Програма  конференції

 

Основні напрями роботи конференції.

 

1.      Європейські цінності в системі вищої педагогічної освіти України та ЄС.

2.      Європейські студії соціальної згуртованості в освіті.

3.      Інклюзія та розвиток навичок ХХІ століття як основні принципи освітньої політики ЄС.

4.      Навчання впродовж життя та університети, орієнтовані на громади, як основні драйвери економічного та соціального розвитку.

5.      Практичні освітні технології на засадах соціальної згуртованості.

 

 

Пленарне засідання: 10.00 - 13.00.

Модератор - Марья Нестерова, доктор філософських наук, доцент,  академічний координатор модуля Жана Моне SCEGES, професор НПУ ім. М.П. Драгоманова.

 

 Віктор Петрович Андрущенко доктор філософських наук, професор, академік НАПН України, Президент Асоціації Ректорів Педагогічних Університетів Європи.

«Основні тренди (цінності) Європейської освіти».

Петро Крайнік експерт напряму Жан Моне програми Еразмус + Національний Еразмус+ офіс в Україні.

«Формування  європейських цінностей крізь призму реалізації проектів програми ЄС Еразмус +, включаючи напрям Жан Моне».

Diana Spulber (Діана Спулбер)  PhD, професор Університету Генуї (Італія)

«Inclusion European Policy» («Європейська політика в сфері інклюзії»)

Каріна Баранцева, PhD, доцент  Університету Лодзь (Польща)

 «Розвиток навичок 21 ст. як основні принципи освітньої політики: Польський досвід».

Марья Нестерова, доктор філософських наук, доцент,  академічний координатор модуля Жана Моне SCEGES, професор НПУ ім. М.П. Драгоманова

 «Імплементація європейських цінностей для  розвитку соціальної згуртованості в освіті»,

Галина Олексіївна Козлакова доктор педагогічних наук, професор, дійсний член АМСКП «Полісся», Житомирський університет імені Івана Франка

«Співпраця  громадських академій України і Словаччини в галузі педагогічної науки і освіти».

Марія Купріянівна Шеремет доктор педагогічних наук, професор, почесний академік НАПН України, заслужений працівник освіти, декан факультету спеціальної та інклюзивної освіти «Інклюзивна освіта: реалії та перспективи».

Олена Мельник кандидат технічних наук, доцент кафедри технологічної та професійної освіти Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка

 «Інноваційний університет: досвід і перспективи розвитку вищої освіти у Польщі».

Марина Чулаєвська кандидат наук з державного управління,  фахівець з питань європейської інтеграції, доцент кафедри глобалістики, євроінтеграції та управління національною безпекою НАДУ при ПУ,  експерт зі стратегічного планування проекту SURGe.

 «Інтеграція європейських цінностей в систему цінностей України».

Оксана Адольфівна Заболотна  віце-президент Української асоціації дослідників освіти, доктор педагогічних наук, професор,  професор кафедри іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Інститут педагогіки НАПН України,

Світлана Андріївна Щудло доктор соціологічних наук, професор, завідувач кафедри правознавства, соціології та політології Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, академік Академії наук вищої школи України, президент Української асоціації дослідників освіти.

Європейські цінності і українська мовна політика: висновки за результатами діалогу з представниками національних меншин у Чернівецькій та Закарпатській областях”.

Олена Володимирівна Тупахіна доцент кафедри німецької філології та перекладу, академічна координаторка модулю Жана Моне «European Values in Literary Arts» Запорізький національний Університет

«Ціннісно-орієнтований підхід у викладанні дисциплін гуманітарного циклу: досвід впровадження модулю EUVOLIA».

Василина Миколаївна Хайруліна  доктор філософії,  заслужений працівник освіти України, автор Школи Добротворення  «Український колеж ім. В. О. Сухомлинського».

 «Духовність виховання у становленні особистості».

Алла Вікторівна Вознюк завідувач кафедри психології, доктор психологічних наук, координатор Всеукраїнського проекту «Розвиток соціальної згуртованості суб’єктів освітньго процесу». «Інноваційні підходи до конструктивної взаємодії  суб’єктів освітнього процесу».

Юлія Гейко кандидат педагогічних наук, коуч і консультантка у сфері освіти.

 «Екосистемне лідерство у освіті».

 

В ході  пленарного засідання буде проведена панельна дискусія

«Напрями та завдання практичної імплементації Європейських цінностей в систему вищої освіти України»  13.00. – 14.00 

 

Модератор -  Наталія Василівна Кочубей, доктор філософських наук, професор, завідувач кафедри менеджменту та інноваційних технологій соціокультурної діяльності НПУ імені Драгоманова,  академік АМСКП «Полісся».

 

 

На конференції будуть проведені практичні майстер-класи за напрямом роботи конференції   «Практичні освітні технології на засадах соціальної згуртованості»  15.00 - 17.00

 

Юлія Гейко кандидат педагогічних наук, коучка і консультантка у сфері освіти.

«Теорія U для освітніх команд»

 

Світлана Лук’янченко - тренер, ритмічний фасилітатор, координатор проекту «Митці Згоди», Станіслав Шапошніков - психолог, психотерапевт,  коуч, мультиперкусіоніст,  ритмічний фасилітатор, засновник та тренер проекту   «Митці Згоди»,

Роман Кандібур - психолог, сертифікований тренер з напрямку «Плейбек театр»,  ритмічний фасилітатор, засновник та тренер проекту   «Митці Згоди»,

Альона Хлистік - психолог, ритмічний фасилітатор, координатор проекту   «Митці Згоди».

«Ритмічне коло єднання - унікальні практичні інструменти роботи по згуртуванню освітніх спільнот»

 

Олександра Єгорова - кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри позашкільної освіти НПУ Драгоманова, психологиня,  філологиня та консультантка, громадська іноваторка.

«Визначення Індивідуальних  і командних цінностей як шлях до ідентифікації, налагодження зв'язку з собою та іншими на шляху до щастя»

 

Тетяна Строгаль - кандидат педагогічних наук, сертифікований арт-терапевт, науковець, тренер, старший викладач кафедри теорії та історії музики факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського НПУ імені М.П.Драгоманова, практичний психолог школи І-ІІІ ступенів №37 м. Києва

 «Згуртованість освітніх спільнот засобами EXAT (expressive art-theraphy)»

 

Наталія Чуприна - сертифікований тренер, фасилітатор, ігротехнік, консультант з питань розвитку навчальних закладів і освітніх команд, засновник EdCoach School, Клубу щасливих вчителів, Workshop Edu-Games Ukraine, керівник з розвитку проекту «Integral Academy of Teachers», президент ГО «Асоціація коучів і фасилітаторів освіти».

«Практика побудови порозуміння через гру-тренажер «Бачу. Думаю. Відчуваю».

 

Майстер-класи відбудуться в аудиторії 103, 1 поверх Центрального корпусу НПУ

 

Робота секцій конференції  (ауд. 231) 15.00 - 17.00.

 

Секція 1: Європейські цінності в системі вищої педагогічної освіти України та ЄС.

 

Бакка Тамара Володимирівна  - доцент кандидат педагогічних наук кафедри методики навчання суспільних дисциплін і гендерної освіти

«Виховання толерантності у процесі навчанні громадянської освіти у закладах вищої освіти в умовах сучасного етнокультурного простору України».

Бунтова Наталія Василівна -  доцент, кандидат економічних наук, професор кафедри менеджмент інноваційних технологій  факультету менеджменту освіти та науки НПУ імені М.П. Драгоманова «Європейські цінності в освітній підготовки фахівців індустрії гостинності».

Верпатова Наталія Юріївна -  доцент, кандидат фізико-математичних наук, кафедри вищої математики, завідувач відділу практичної підготовки НПУ ім. М.П. Драгоманова

«Європейський досвід неперервної освіти вчителів математики».

Григоренко Ірина Василівна доцент, кандидат філологічних наук кафедри української літератури факультету української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка НПУ імені М.П. Драгоманова «Особливості освітньої інтеграції сільської молоді у педагогічних ЗВО України: нормативно-правовий аспект».

Дудка Тетяна Юріївна доктор педагогічних наук, професор  кафедри менеджменту та інноваційних технологій факультету менеджменту освіти та науки НПУ імені М.П. Драгоманова  «Інтеграційні виміри перспективного розвитку української вищої школи».

Крайнік Петро  експерт напряму Жан Моне Програми Еразмус+

«Підвищення професійної майстерності вчителя та формування європейських цінностей крізь призму реалізації проектів напряму Жан Моне  програми ЄС Еразмус + ».

Камбалова Яніна Миколаївна доцент, кандидат історичних наук, доцент кафедри методики навчання суспільних дисциплін і гендерної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова

«Європейські цінності як складова формування особистості майбутнього вчителя суспільних дисциплін».

Кравченко Оксана Юріївна аспірантка, асистент кафедри методики навчання суспільних дисциплін і гендерної освіти  НПУ імені М.П. Драгоманова

«Медіаграмотність як складова формування європейських цінностей майбутніх вчителів суспільних предметів засобами медіа грамотності».

Козлов Дмитро Олександрович  доцент, кафедри менеджменту освіти та педагогіки вищої школи Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка

«Інноваційна культура керівника закладу вищої освіти як європейська цінність».

Лисакова Ірина Василівна  доцент, кандидат педагогічних наук кафедри менеджменту та інноваційних технологій факультету менеджменту освіти та науки НПУ імені М.П. Драгоманова «Європейські цінності як потенціал вищої освіти».

Мухіна Галина Іванівна завідувач практикою студентів НПУ імені М.П. Драгоманова «Впровадження принципів освітньої політики ЄС у підготовку майбутніх вчителів математики».

Троїцька Тамара Серафимівна  доктор філософських наук, професор кафедри історії, археології і філософії МДПУ імені Богдана Хмельницького

«Проблеми і досягнення в імплантації європейських цінностей у мету та зміст професійної підготовки майбутніх здобувачів вищої педагогічної освіти».

Троїцька Олена Михайлівна доктор філософських наук, доцент кафедр історії, археології і філософії МДПУ імені Богдана Хмельницького

«Когнітивно-комунікативний поворот майбутніх фахівців до громадянського єднання».

Терещенко Марина Миколаївна доцент, кандидат філософських наук старший викладач кафедри менеджменту та інноваційних технологій соціокультурної діяльності факультету менеджменту освіти та науки НПУ імені М.П. Драгоманова

«Технології дуальної освіти при викладанні кадрового менеджменту в закладах вищої освіти».

Фабрика А.А. доцент, кандидат соціологічних наук, кафедри філософії, політології та міжнародних відносин Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка (м. Кропивницький)

«Ціннісна спрямованість чинного Закону України Про вищу освіту у контексті євроінтеграційного курсу».

Харченко С.П. доцент, кандидат філософських наук, завідувач навчально-методичного відділу Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка

«Філософсько-правові детермінанти сучасного освітнього простору».

Цимбал Світлана Миколаївна  доцент, кандидат філософських наук, кафедри менеджменту та інноваційних технологій соціокультурної діяльності факультету менеджменту освіти та науки НПУ імені М.П. Драгоманова

«Інформаційні освітні технології та розвиток людського капіталу суспільства знань».

 

Секція 2. Європейські студії соціальної згуртованості в освіті.

 

Бунгеа Лілія Сергіївна начальник відділу по роботі з іноземними студентами НПУ імені М.П. Драгоманова «Принципи соціальної згуртованості в роботі з іноземними студентами».

Бакка Юлія Валеріївна аспірантка кафедри теоретичної та консультативної психології «Гендерні особливості розвитку самостійності в системі європейських студій соціальної згуртованості».

Воронова Галина Віталіївна доцент, кандидат філософських наук кафедри  менеджменту та інноваційних технологій факультету менеджменту освіти та науки НПУ імені М.П. Драгоманова «Екологічна культура та соціальна згуртованість українського суспільства: освітні та суспільні виміри».

Гриньків Андрій Петрович  доцент, кандидат філософських наук, викладач кафедри  менеджменту та інноваційних технологій факультету менеджменту освіти та науки НПУ імені М.П. Драгоманова «Культурно-дозвіллєві програми та проекти як основа соціальної згуртованості».

Кравчук Інна аспірант кафедри педагогіки та освітнього менеджменту Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

«Навчання жінок в Оксфордському університеті: боротьба за рівні можливості в освіті».

Нестерова Марья - доцент, доктор філософських наук, академічний координатор модуля Жана Моне SCEGES,  професор кафедри менеджменту та інноваційних технологій факультету менеджменту освіти та науки НПУ ім. М.П. Драгоманова

«Довіра як чинник соціальної згуртованості освітніх спільнот».

Сємілеткова Анастасія Олегівна студентка 1-го курсу магістратури групи 1мУІД кафедри менеджменту та інноваційних технологій соціокультурної діяльності факультету менеджменту освіти та науки НПУ імені М.П. Драгоманова

 «Соціальна згуртованість у формуванні сучасних стратегій політики інклюзії».

Якименко Ігор, доктор біологічних наук, професор кафедри екологічної безпеки Національного університету харчових технологій, голова правління ГО «Платформа європейських студій для сталого розвитку»

«Європейські студії зі сталого розвитку в українських університетах: соціальні виклики та кращі практики».

 

Секція 3. Інклюзія та розвиток навичок ХХІ століття як основні принципи освітньої політики ЄС.

 

Буйняк М.Г асистент кафедри корекційної педагогіки та інклюзивної освіти, НПУ імені М.П. Драгоманова

«Діяльність керівника інклюзивного закладу по згуртуванню педагогічного колективу».

Гноєвська Оксана Юріївна доцент, кандидат педагогічних наук, кафедри логопедії та логопсихології факультету спеціальної та інклюзивної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова «Підготовка та перепідготовка фахівців до роботи в інклюзивних закладах освіти».

Гаврилов О.В. доцент, кандидат психологічних наук, НПУ імені М.П. Драгоманова

 «Інклюзія у контексті сприймання батьків».

Гаврилова Н.С. доцент, кандидат психологічних наук, НПУ імені М.П. Драгоманова

«Готовність соціуму до інклюзивного навчання як базова психолого-педагогічна проблема».

Дмітрієва О.І. доцент, кандидат педагогічних наук, кафедри корекційної педагогіки та інклюзивної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова

«Роль громадських організацій у процесі впровадження інклюзії в Україні».

Докучина Т.О. доцент,  кандидат педагогічних наук, кафедри корекційної педагогіки та інклюзивної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова

«Співпраця закладів вищої освіти та стейкхолдерів, спрямована на працевлаштування осіб з інвалідністю».

Константинів О.В. кандидат педагогічних наук, старший викладач, НПУ імені М.П. Драгоманова

«Особливості соціальної взаємодії сім’ї, що виховує дитину з особливими освітніми потребами».

Любарець Владислава Вікторівна доцент, кандидат філософських наук кафедри  менеджменту та інноваційних технологій факультету менеджменту освіти та науки НПУ імені М.П. Драгоманова «Інклюзивна освіта як умова соціалізації особистості з особливими потребами».

Левицький В.Е.  доцент, кандидат педагогічних наук, НПУ імені М.П. Драгоманова

«Соціальні детермінанти підготовки фахівців у галузі інклюзивної освіти».

Ладиченко Тетяна В’ячеславівна  кандидат історичних наук,  професор кафедри методики навчання суспільних дисциплін і гендерної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова

«Інклюзія та розвиток навичок підготовки майбутніх вчителів історії у закладах вищої освіти».

Миронова С.П. доктор педагогічних наук, професор, завідувач, професор кафедри корекційної педагогіки та інклюзивної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова

«Руйнування суспільних стереотипів як умова формування інклюзивного середовища в закладі».

Матвєєва М.П.  доцент, кандидат психологічних наук, доцент кафедри корекційної педагогіки та інклюзивної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова

«Актуальність концепції спеціальної освіти школи Л.С.Виготського в парадигмі особистісно-орієнтованого навчання».

Михальська С.А. доцент, кандидат психологічних наук, кафедри корекційної педагогіки та інклюзивної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова

Снісарчук Альона Ігорівна вчитель-дефектолог школи І-ІІІ ступенів №231 Оболонського району м. Києва, аспірант кафедри психокорекційної педагогіки факультету спеціальної та інклюзивної освіти

«Проблема впровадження інклюзії в середній і старшій ланці закладу загальної середньої освіти».

Ткач О.М. кандидат педагогічних наук, асистент «Технології соціальної взаємодії інклюзивного середовища та сім’ї, що виховує дитину з кохлеарною імплантацією».

Чопік О.В. доцент, кандидат педагогічних наук, кафедри корекційної педагогіки та інклюзивної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова

«Особистісно-орієнтований підхід до навчання осіб з порушеннями опорно-рухового апарату в закладі вищої освіти».

Шульга Петро Вікторович студент IV курсу бакалаврату групи 41МХК факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського НПУ імені М.П. Драгоманова

«Музикотерапія як засіб релаксації дітей молодшого шкільного віку з особливими потребами».

Юрєєва Анна Петрівна заступник директора Наукової бібліотеки НПУ імені М. П. Драгоманова «Забезпечення інклюзивності бібліотечних просторів та послуг».

 

Секція 4. Навчання впродовж життя та університети, орієнтовані на громади, як основні драйвери економічного та соціального розвитку.

 

Атнажева Лілія, аспірантка кафедри менеджменту та інноваційних технологій соціокультурної діяльності факультету менеджменту освіти та науки НПУ ім. М.П. Драгоманова, менеджерка проекту Благодійного фонду «ЛАСКА» в Миколаївській області в рамках Програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (DOBRE),  що виконується міжнародною організацією Глобал Ком’юнітіз (Global Communities) та фінансується  Агентством США з міжнародного розвитку (USAID)

«Перспективи розвитку освітніх процесів в об'єднаних територіальних громадах України та їх роль для сталого розвитку громад».

Козлова Олена Григорівна  кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедри кафедри менеджменту освіти та педагогіки вищої школи Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка

«Формування здатності особистості навчатись впродовж життя як детермінанта соціального розвитку».

Кочубей Наталія Василівна доктор філософських наук, професор, завідувач кафедри менеджменту та інноваційних технологій соціокультурної діяльності факультету менеджменту освіти та науки НПУ імені М.П. Драгоманова

 «Аксіологічні тренди креативної економіки».

Кобринський Дмитро Юрійович викладач Закарпатського відділення навчально-наукового інституту заочного навчання Національної академії внутрішніх справ м. Мукачево, ГО «Чистий Берег».

 «Комунікативні стратегії соціально-екологічної освіти в громаді (на прикладі міста Берегово, Закарпаття)».

Мелещенко Тетяна Володимирівна кандидат історичних наук, декан історичного факультету, доцент кафедри методики навчання суспільних дисциплін і гендерної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова

«Нові підходи до організації освітнього простору у закладах вищої освіти в контексті завдань НУШ».

Мельник Олена доцент,  кандидат технічних наук,  кафедри технологічної та професійної освіти Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка

«Практичні результати діяльності інноваційних університетів орієнтованих на громаду: польський досвід».

Русул О.В. доцент, кандидат філософських наук, Центрально-український державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (м. Кропивницький)

 «Перспективи творчої діяльності особистості в мережевому суспільстві».

Савєльєв Володимир Леонідович доктор історичних наук, професор кафедри соціальної філософії, філософії освіти та освітньої політики, декан факультету менеджменту освіти та науки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова

«Історія становлення народних шкіл в Німеччині: прогрес демократичних цінностей».

Харченко Ю.В. доцент, доктор філософських наук, завідувач кафедри філософії, політології та міжнародних відносин Центрально-українського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка (м. Кропивницький)

«Взаємодія «Людина-Знання» в віртуумі соціального: онтологічний підхід».

Яценко Олена Дмитрівна доцент, кандидат філософських наук, доцент кафедри менеджменту та інноваційних технологій факультету менеджменту освіти та науки НПУ імені М.П. Драгоманова «Курси політичного просвітництва в системі освіти дорослих Німеччини як  стратегії імплементації європейських цінностей».

 

 

Секція  5. Практичні освітні технології на засадах соціальної згуртованості.

 

Заможський Андрій Борисович аспірант  кафедри менеджменту та інноваційних технологій соціокультурної діяльності факультету менеджменту освіти та науки НПУ імені М.П. Драгоманова

 «Практичні інструменти дослідження  соціальної згуртованості в освітніх спільнотах».

Загребельна Ніна Іванівна доцент, кандидат історичних наук,  кафедри методики навчання суспільних дисциплін і гендерної освіти

«Роль вчителя у вихованні толерантності учнів на уроках історії».

Коляда Ігор Анатоліївна доктор історичних наук, професор кафедри методики навчання суспільних дисциплін і гендерної освіти

«Технологія партнерства інноваційна практична складова навчання майбутнього вчителя історії в умовах НУШ».

Коломоєць Галина Анатоліївна науковий співробітник відділу цифрової освіти та ІКТ напряму Інституту модернізації та змісту освіти

«Педагогіка партнерства в Новій українській школі: практичний досвід».

Родінова Наталія Леонідівна кандидат історичних наук, викладач кафедри менеджменту та інноваційних технологій соціокультурної діяльності  НПУ імені М.П. Драгоманова

«Технічні засоби та інтерактивні методики навчання у підготовці студентів спеціальності «менеджмент соціокультурної діяльності».

Цимбал Алісія Анатоліївна  магістр кафедри менеджменту та інноваційних технологій соціокультурної діяльності   факультету менеджменту освіти та науки НПУ імені М.П. Драгоманова

«Праксеологічні виміри застосування соціокультурних технологій для розвитку соціальної згуртованості університетських спільнот».

 

 

Підведення підсумків роботи конференції (ауд. 231) - 17.00 - 17.15

 

Онлайн трансляція та відео-запис  конференції з 10.00 до 17.00.

 

 

Конференція проводиться в рамках виконання в НПУ ім. М.П. Драгоманова проекту Модуль Жана Моне програми Еразмус + «Розвиток соціальної згуртованості в освіті та врядуванні: Європейські Студії» (Social Cohesion in Education and Governance: European Studies (SCEGES).

Академічний координатор Модулю – Марья Нестерова,  доктор філософських наук, доцент, професор кафедри менеджменту та інноваційних технологій соціокультурної діяльності факультету менеджменту освіти та науки НПУ ім. М.П. Драгоманова.

Сайт проекту  www.sceges.info

 

Матеріали конференції будуть розміщені на сайті Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, на сайті проекту Модулю Жана Моне  SCEGES www.sceges.info, опубліковані в наукових часописах «Корекційна педагогіка та спеціальна психологія», «Вища освіта України».

Для публікації у наукових часописах мати електронний варіант доповіді у вигляді статті, оформленої відповідно до вимог, що висуваються часописами. Для публікації в часописі «Вища освіта України» надіслати текст на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Для публікації тез доповідей (1-3 сторінки тексту через 1.5 інтервал, Times New Roman, поля всі 2.0 см)  необхідно протягом 3 днів після закінчення конференції  (до 15 грудня 2019 р.) надати електронний варіант організаторам на електронну пошту: toursnow21@gmail.com .  

 

Організатори конференції "Європейські цінності та розвиток соціальної згуртованості в освіті"

Міністерство освіти і науки України
Національний Еразмус Офіс в Україні
Асоціація Ректорів Педагогічних Університетів Європи
Українська асоціація викладачів та дослідників європейської інтеграції APREI
Українська Асоціація Дослідників Освіти (УАДО)
Університет Генуї (Італія)
Лодзький університет (Польща)
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Національна Академія Держуправління при Президентові України
Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка
Глухівський національний педагогічний університет імені О. Довженка
Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького
Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Комунальний заклад Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Інститут модернізації змісту освіти
Науково-дослідний центр когнітивістики НПУ імені М. П. Драгоманова
Наукові часописи «Вища освіта України», «Корекційна педагогіка та спеціальна психологія»

 

 

Для довідок:

+38 (050) 311-34-35,  +38 (097) 295 60 90,  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  Марья Нестерова